Louise

länge sedan, så nu kör vi ;)

- vår!
ljust när man vaknar ljust när man går å lägger sig! Jag i alla fall blir jätteglad när våren kommer. Tex idag, de va 24grader idag i solen, man blir så glad när man kan dissa vinterjackan och låsa in vinterskorna :)

- mutor!
Min mamma har en bra taktik bär det gäller att få mig plugga. Hon mutar mig. Tex, på matteprovet vi hade innan lovet, om ja fick bra på det skulle ja få ett par tights, musikprovet, om ja får bra på det ska hon betala min telefonräkning. Säger bara en sak, LOUISE (LL) MUTOR! +att man har något att kämpa för :)

- 24april!
Den 24april ska dom starta upp poolen! YAY! Jag har längtat sönder mig hela vintern på att få bada igen! Pappa sa att man kanske inte kunde bada samma dag men ja bryr mig inte, bara den är på blir ja glad.

- sommarlov!
tänk om 62dagar (med hälger tror ja) slutar skolan! Skönt. Sova länge, glass varje dag, bli brun. Ja behöver inte säga mer tror ja, vem vill inte ha sommarlov? ^^


- inget.

Jag är så glad idag att jag inte kommer på något att dissa!


puss på er alla söta läsare
/louisejohannajohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0