nathaliiie


.. mens !
fy, det förstör lixom en hel vecka ! det är bara äckligt och jobbigt :o ont i magen får man också , då börjar man knarka ipren vilket inte är bra !
nej, en STOR diss på mens asså !


.. när man får frågan : är du sur på mig?
: nej
: okej
:vadåra? ;o
: undra bara


nej, seriöst, är ja sur, då säger jag det rakt ut, det är ingenting man bara går och frågar. det är ju då man blir sur ? ;s

.. slut på pengar !
usch, man ser något man måste ha, så har man slut på pengar! nej det gillas inte.


.. att ha gästlösen på bdb!
man klickar in på någons bilddagbok, så står det "gästlösen, dö!" hm, ah fast nä, det är min humor det :)
och då blir det inga anonyma kommentarer som inte gillas :)

.. folk med rolig humor !
för lixom, hur roligt är det att vara med någon som tycker att allt omoget är töntigt ?
nej, rolig humor ska man ha, då får man många + ! :D

..gratis sms !
skulle man inte ha gratis sms, då tar pengarna slut SÅ fort, nä, gratis sms är helt klart en hiss !

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

sv; gud vad bra! Jag tycker också det är skitbra! Blir helt fjällig och så, man vill ju inte se ut som en fisk? HAHAH!



rolig video under btw, vafan hur mycket har han i håret egentligen hahah?

2010-04-09 @ 22:26:25
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/
Postat av: Adina

sv oke ;d

idag så har jag varit med en kompis sover över ;) sen vet jag inte ^^ typiskt mej :P

2010-04-10 @ 00:37:37
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: Adina

sv ^^

Allt bra ?

2010-04-10 @ 12:11:04
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0