nathaliiie

Fredag ; 
Först vare skola då, son vanligt, ingen dans, puh ! det verkligen sög ! ;o
Efter skolan skulle jag, Victor å Daniel t Louise, men vi drog till stan litte, jag är stolt, jag gick, Daniel också, men iaf, inte lika lat som Victor och cyklade ;)
Vi skulle ta bussen, men missa den, så ja åh Daniel gick till Andreas, å han och ngra till cyklade också t stan.
Aja, lite krångligt blev det där ;)
Inne i stan mötte jag & Daniel Victor, Andreas, Sixten o Tobbe, ja träffade också Lucky som inte kände igen mig först ;)
Efter ett tag tog vi bussen till Louise , hon kom hem efter ett tag efter som hon slutade sent.
Vi satt åh snacka , å litte sånt, palla skriva allt (;
Vid ungefär klockan 6 åkte dom hem , och ja å Louise la oss och såg på Vänner, vi fastnade vid tvn resten av kvällen och sov lite till och från i soffan.

Inga bilder från idag, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0