nathaliiie

ska börja skriva lite mer varierat nu ;) så sminktema den här veckan för mig :p
börjar med att lägga upp vad jag använder för smink ..




1. Isadora Hydralight Foundation, färg 61


2. Maybeline Dream Matte Mousse, färg 021 Nude


3. Isadora Puder, (används bara när jag inte vill vara så blek) vet inte vilken färg.


4. Isadora Kajal, svart.


5. Isadora Mascara, svart.


6. Maybeline Mascara , svart.


7. Maybeline mascara, svart.


8. Ögonfransböjare är ett nästan måste ;o



kommer nog en bild på vart jag har kajal å så senare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej



hur gör man en header och hur lägger man in den på sin blogg

2010-04-20 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0