nathaliiie

till min bästa mamma ..

Mamma, du vet inte hur underbart det är att få vara med dig,
att ha dig som mamma är det bästa som har hänt mig.

Även fast vi ibland bråkar och skriker,
så vet jag att om det är någonting så är du den sista som mig sviker.

Du har ett leende av vackraste diamant,
jag älskar dig och det är mer än sant.

Du är otroligt fin och bra,
du är den bästa mamman man kan ha.

Jag älskar dig för den du är,
du är den mitt hjärta håller kär.

Du är uppskattad här och nu,
det är därför du är bara du.

Med dig i min närhet kan ingenting gå snett,
du hjälper mig så allt blir bra och rätt.

Lämnar du mig skulle jag gripas av världens panik,
du är min mamma som är mer än unik.

Du är en prinsessa som alla vill va,
du är helt klart den bästa jag har.

Du är mitt livs största skatta,
du är den jag tänker på innan jag somnar varje natt.

Jag älskar dig mer än allt och det hoppas jag du ser,
gör du inte det får jag försöka ännu mer. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0