nathaliiie

frisk idag då ;)
fast det blev ingen skola ;pp
knsk kommer imrn, får se ..
fast helt seriöst orkar jag inte ..
men nästa vecka eh dt läsvecka, fett chill (yy'
sen äre sportlov , drar t stockholm ngra dagar, jävlit skönt att dra ifrån all skit i kd !
just nu orkar ja inte mke alls, skolan tar så mke tid, och jag hinner inte mä den endå ,
prov 24/7 , och jag kan ingenting, i ngt ämne, det är bra det (Y)
aja, nog med klagande.
får se om ja drar ut ikv & träffar emma elr ngt, saknar henne mest !
& louise mä ! :o
men tror helt  ärligt att jag inte orkar åka in t stan ;)
jahjah, ska fixa håret nu, usch det är skabbigt nu :o

/nathalie



HA HA ,
1. det ser ut som att jag har stor röv, men det ehh jackan ;D
2. det ser ut som att jag har stora fötter, men 37,5 (Y)
3. det ser ut som att vi strular , men nej, kram (Y)
mke misstolk med bilden tkr jag :))
men jag saknar den dagen )):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0