nathaliiie

 

Filip Schützer ,


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja ..


Vi har inte kännt varandra så jättelänge, bara ngra månader elr så ..


Och vi pratar inte så mke i skolan heller , vilket jag tycker är synd ,


Men det går ju alltid att ändra på ? :)


Du betyder verkligen så jävla mke för mig ska du veta !


Alla ggr du har ställt upp för mig, jag tror inte jag kan gottgöra dig ..


Men jag ska göra mitt bästa, för förlorar jag dig, förlorar jag allt.


du har hjälpt mig igeom allt nu, och det har du alltid gjort,


vad har jag gjort för att förkäna det ?


och om jag ngnsin skulle såra dig vet jag inte hur jag kan förlåta migsjälv..


dina ord , dom är speciella ska du veta ..


det är dom som hjälpt mig .


du är speciell, på ett bra sätt .


jag vill att du ska veta att jag gör allt för dig, kommer alltid ställa upp för dig,


vad det än är står jag på din sida .


tillsammans klarar vi allt , som bror & syster :)


för det är vad du är för mig, en storebror , som jag älskar av hela mitt hjärta ,


jag försöker komma på ett bättre sätt att visa hur mke du betyder, men jag kommer hela ärligt inte på ngt ..


men en sak vet jag,


lämnar du mig, lämnar jag allt,


jag älskar dig bror<3


/ din eviga & föreviga syster, nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0