nathaliiie

shoochaa ;)
förlåt att ja inte la upp ngt inlägg igår, men ja hade annat att göra,
kom hem efter träningen vid halv 8 , sen plugga in franska, (er-verb) , duscha, ohh ja gick och la mig halv tio ! :o så trött va jag ;o
aja, :p
men idag hare vart såååå sjukt tråkigt & trögt, alla hjärtansdag grejjsimojs i skolan, och det blir man ju depp av -_- och inte nog med det har jag vart depp hela dan , fråga mig inte varför .__.
men efter skolan skulle ja knsk va md linn ett tag,
men jag orkade inte, för hade ja stannat i stan hade ja deppat ihop ! helt serri -.-
så ja åkte bara in & fick tbx min bebis ! :D min älskade , saknade mobil :)))) <3
efter åkte ja hem, typ sov lr ngt i en timme typ,
sen tog massa egopix -_-
mjaa, nu har ja inte mke mer åhh säga :))
pusshej, från deppiga mej :)


en av alla egopix från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0