louiise


louise hissar:

- att vara ensambarn.
de är så lungt ock skönt hela tiden ingen som stör och retar en. om man nu måste bryta lugnet vad har man annars föräldrar till ? :D

- hockey.
snygga spelare (i vissa lag), och om spelarna är fula, finns det i alla fall 4000andra pers att kolla på ;)

- google.
ja ällllllllllskar google, ja har alltid ett googlefönster uppe, ifall man kommer på något man vill söka på typ ryan sheckler elr någon annan heting, perfect!


louise dissar:

- touch telefoner.
SHIT va dom suger! när det är sol ute ser man inte vad som är på skärmen, och när det är kallt ute fryser touchen så den cpar, lagaer och shit... SÅ glad att ja har knappar på min, och touch, då överlever jag i alla fall sol och kallt...;)

- produktnycklar.
vet inte ens vad det är ? men ja MÅSTE ha en om ja ska kunna skriva på word igen.. vad ja har förtått så har jag inte word utan provat på det, och nu måste ja ladda ner eller köpa en skiva med en produktnyckel på för att det ska funka igen, bara ett problem, ja har ingen skivgrej på datan!

- stora panorama fönster.
ja har ett! de suger, såå ni vill inte ha det ja lovar. 1. ja hade inga gardiner när vi flytta in så alla mina grannar såg ju när ja bytte om  -_- 2. de går inte att spionera på andra man syns ju överallt i rummet! 3. ja har gardiner nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0