louiise

hej

ja är så osocial man kan bli.
ja har inget att skriva antar ja.

jo min ben har somnat xd
ingen är social på msn heller...

ja har skrivit lite dikter ja kan lägga ut en av dom kanske ^^

ska bara kolla vilken som är bäst att lägga ut.

hahah okejj ja hitta en nu, men mobba den inte !
de va ett tag sen ja skrev den faktist (a)

framtidslös?

Utsidan är bara ett skal,

det är ju insidan som räknas...

mitt skal är ju "vackert",

men om det är insidan som räknas,

hur ska folk då kunna veta vem ja är ?

för innanför mitt skal finns det ingeting,

innanför det där "vackra" skalet är ja tom,

känslorna har ja tappat på vägen,

känslan av kärlek,

sorg,

ensamhet,

svek,

glädje,

lycka,

allt är borta,

hoppet på en framtid lika så...

borta,

leendet ni ser på mitt skal är fake,

allt ni ser är fake,

folk säger ju att man kan inte få något ogjort,

om det stämmer,

kommer jag inte vända,

om det stämmer,

kommer jag inte vända och leta efter min framtid,

ja kommer inte leta efter mina känslor,

utan ja kommer 'gå vidare',

ja kommer 'gå vidare' utan känslor,

utan en framtid...

ja kommer gå där på stigen med mitt fakesmile,

och låtsas som att inget har hänt...

men det har det,

ja har tappat mina känslor,

och ja har tappat hoppet om en framtid...

och vem vet när ja kommer tappa livslusten ?



ja du va ska man säga, TADA kanske ^^
haha nejmen nu har ja inget mer att säga, jo ja ska försöka bli social igen :)

pöss /louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0