louiise

hejhej,

ja har tänkt lite,
 och ja kom fram till att alla andra bloggar ja läser handlar om
typ kläder eller sitt liv eller något sådant.
dom lägger upp fakta om intresanta saker,
dagens låtar och sådant.
men ja och nathalie vi skriver om att ..
vi skrivet inget intresant egentligen. (elr jag (a´)
sååååå jag har beslutat att jag ska börja skriv om lite mer intresanta saker  ;)

sååå ja börjar mitt nya bloggjag
genom att länka en av mina favoritsidor :)

www.ch131.com

det är en filmsida, man ser på film gratis och dom har filmer som avatar, thewolfman och andra filmer som inte kommit ut än, utan bara går på bio,
DOCK har dom inga svenska filmer, och ingen av filmerna är textade...
Kvaliten är inte helles den bästa men den är MYCKET bättre än youtube.
Så, om ni som jag inte har lust att göra något en vanlig tråkig  söndag klicka in och kolla på film :)

nej nu ska ja kolla på... I love you Beth Cooper


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0