louiise

hejhej,

ja har tråkigt, nathalie städar..
mamma och pappa har förbjudit mig från att drick cola på en vecka nu.
en HEL vecka.
de kommer fan inte gå, cola ÄR mitt liv, utan den kommer ja bli grinig och sur...
såååå kaxa inte i skolan för då hoppar ja på er ^^
men seriöst en HEL vecka utan cola?
ja dricker helt säkert 4-5liter på en vekca..
aja nu lämnar vi colan...

Ja va ute och gick med mamma förut, YAAY, hon kallade mig INTE fet utan de va för min kondition.
De va tråkit (a)
HAHA ja lura en nyss 'den' bara : visa bild på din mage nu du lova inatt.
(ja hade drukit cola så ja visste inte ens om att ja hade smsat med 'den')
jag: sure
HAHAHAH och så tog ja en bild från google och bara min mage :D min kompis tog den på mallorca..
'den' bara: är de din mage serri ?
jag bara: jaop ..

HAHA aa de va kul ;) dagens roligaste tror ja...

jag ÄLSKAR att göra bloggdesigns :D bara så alla vet (a) de är så kul att göra bilder och redigera dom ;)

ja va lite depp förut, så ja skrev en massa dikter. kanske lägger ut någon av dom sen..


pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0