nathaliiie

hallåhallå :d
orkade inte blogga igår, men ja ska bli bättre nu igen :)
men igår hade ja franska prov ;) HAHA kan jag bara säga till det :)
det va typ 5 sidor, och ja va så dålig, så ja kunde ingenting på en sida, och hoppa över en halv sida till ^^ men ja förvarna mamma & pappa så dom kommer inte dampa :)

efter skolan åkte ja & louise in till stan , kolla massa klär & så :)
sen hämta mamma mig isf för ja skulle ta bussen hem :) men det ja inte visste va att ja va tvungen att kolla på bror mins träning, ;o kul kul, elr .. nää ;)

idag;  skola & så , fett md chill, mke håltimmar :) typ jag, emma, jonathan, david och massa fler gick t lidl på håltimmen ;)
åkte hem idag efter skolan, hade ont i magen så ja palla inte ngt annat ;)
och ja har suttit vid datorn ända sen ja kom hem ;)
& nu snackar ja mä louise & massa andra, jag & louise kommer på massa frågor ja ställer till ngra :D HAHA :))

aja, nu ska ja fortsätta här ;D
pusshej / nathalie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0