nathaliiie

ahallå :)
idag har det vart louise & träning :)
men dock inte så seriös träning då :)
ja stog mest och klaga på att ja hade ont, louise .. vettefan va ho snacka om :)
sen  har vi långa sebastian (som va ovanligt dum & flumm) satt & snacka om att en annan strippa på hans skolgrejj ? x)
ah, och massa sånt (yy)

imrn blire att träffa victor & zlatan efter skolan mä louise , värsta länge sen ja träffa victor jue fan ;o
aja, kul kommer det bli :)

och nu har jag bestämt mig för att bli duktig i skolan, va "aktiv" på lektionerna, göra alla läxor, elr inte alla, men a, träna mke t prov & massa sånt, förutom franska, den skiter jag i.. för jag ska ändå byta till engelska till 8an ;)


sen, ja ska börja skriva om något mer intressant, men jag vet inte vad,
men några saker jag kan tänka mig;
mode,
kändisar,
topplistor,
smink,
skolan,
mer fritid,
kompisar & kärlek,
en vanlig tonårings liv & tankar,
fler bilder
mer musik.

men har ni förslag, kommentera :)

pusshej,  / nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0