nathaliiie

louise johansson.
älskling det här eh bara till dig & ingen annan .
jag älskar dig mest i hela världen, kan ja börja
med att säga, du betyder allt för mig o så mycket mer.
att bara se dig får mig & le. du får mig & le med dina
översöta ord, eh inget jag bara säger. det eh bara så.
louise johansson hjärta nathalie larsson.
ser du stjärnorna i det blå? ja dom lyser för oss två.
och dom stjärnorna kommer aldrig slockna, eller det eh
vad jag hoppas iaf. lämnar du mig, tar jag livet av mig.
tack för att du ställt upp & funnits där för mig,
utan dig skulle jag inte vart den jag är idag.
du ska veta att jag finns ifall du vill prata, du vet att
du alltid kan ringa mig om det eh ngt. skulle du må
dåligt så skulle du få komma hit & bo hos mig älskling.
för ja vill allt annat än att du ska må dåligt, vill att du ska
må bra och vara lycklig. och jag gör så gott jag kan för att du
ska få vara det också. om du dör, då tar jag livet av mig.
det eh inte bara ngt jag säger, utan jag menar det verkligen.
om du inte klarar mer, då klarar inte jag heller ngt mer.
kämpar du vidare, då kämpar jag vidare.
syster, genom eld & vatten och i vått & torrt
så klarar vi allt. vi lär oss av våra misstag & att vi aldrig mer
ska göra om det. du lär mig så mycket nytt, du visar mig hur
en äkta vän ska vara. för jag har lärt mig o vara den bästavännen
till min älskade louise johansson, som jag skulle ta mitt liv för.
du eh den som jag skulle kunna offra mitt liv för.
bebis, vi har så jävla många minnen tillsammans.
ett liv med dig , nu o föralltid eh ngt jag verkligen hoppas på.
för det vi planerat? att vi ska flytta & bo tsm. det eh ngt jag faktiskt
skulle kunna se framemot, men jag vet. vi lever i nutiden.
tiden den kommer , men dig kommer jag alltid ha kvar. vi två föralltid?
du ska inte ligga själv där i gravstenen, för jag kommer finnas där precis
brevid dig. vänta bara fem minuter & precis innan du hinner vända dig om
så finns jag där precis brevid dig.
inget utan dig som jag sa, klarar mig inte en dag utan mig.
lämnar du mig, då går jag sönder gumman.
min bästavän som jag offrar allt för, louise johansson!
finns inget slut på våran saga,finns inget slut på våran vänskap.
för våran vänskap kommer aldrig nå slutet.
föralltid eh ett föralltid & om vi skulle börja bråka.
så vet du att jag kommer förlåta dig, kan inte hata dig för jag
älskar dig alldeles för mycket. bästavänner livet ut .
hand i hand livet ut, jag älskar dig sjukt mycket bebis <33


/ din eviga nathalie larsson



11 september 2009 ♥

4 oktober 2009 ♥

27 oktober 2009 ♥

29 oktober 2009 ♥

21 december 2009 ♥

27 september 2009 ♥

21 november 2009 ♥

28 november 2009 ♥

10 juli 2009 ♥

29 augusti 2009 ♥

28 november 2009 ♥

4 januari 2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0