nathaliiie

okej, ja lovar nu att ja ska börja med ett inlägg om dagen :D

men min dag idag har var sjukt värd :D
först vakna, och så, och en sak ! ja sover inte bra på natten D: anteckna :D
aja, ja kände mig värsta sexxii imorse :D kort korta shorts, sexiga strumor *host*  , ingen tröja, oooooch lockigt hår :D det ä grejjer det (YY)
men sen fixa ja mig så ja kunde åka in t stan ;d
där träffa ja louise,
och vi åkte t skatehallen & träffa linus, som va söt (aa'
men sen åkte vi tbx t stan, och prova massa skor, :p
mja, och sen gick vi t torget och mötte andré , åh louise dissa oss,
så ja och andré gick t macdonalds, ;D
sen gick ja på bio mä mamma & bor min, såg på "farsan" som va dålig, men aja, ;p


iaf, kul kul idag :DD

lätt hetast bild, elr , nää :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0