louise

shuuuue,
Det va ett tag sen xd

Nathalie dampa på mig och sa att ja skulle börja blogga igen, så jaja.

Fick ngra frågor det gillar vi ;)

några frågor till Louise
är du oskuld?
är du tsm/på g med någon nu?
hur sminkar du dig?
trivs du i din klass?
hur är nathalie som person?
vad gör du på fritiden?
gillar du någon ?
vilka är dina närmaste killvänner?
har du vart fjortis någongång?
hur lång är du?


eran blogg är jättebra, även för mig som är kille :)


hehe tack :)

ja, ja är oskuld.

njea vet inte ;)

foundation, puder, mascara, kalaj och eyeliner ;)
  har äligt talat inte så mycket smink nu när ja har brun utan sol i ansiktet

ehehehe, min klass är som den är, vissa är mer störda än andra, men ja gillar den, den är inte tråkig om man säger så ^^

nathalie är nathalie räcker det så ?
Nej men nathalie är den mest underbara personen man kan lära känna, så jävla gald och omtänksam hela tiden!
OBS, man ska inte reta, mobba, kalla henne tjockis (tjockis gäller hela tiden), be och få kolla på hennes händer elr mobil när hon har pms för då får man bitchlap :)

På fritiden, ja du... ja spelade badminton men har slutat lite innan alla andra slutar, så nu pluggar ja typ en dag i veckan, och är med nathalie alla andra ;)

öhm... vet inte

Ja du.. Patrick tror ja :)  sedan kommer nog marcus, filip och victor å daniel..

HAHAHAHAH ja alla har vi vart det ;)

1.69 typ :) mitt mål är 1.70

ps nathalie är fortfarande 1.66 , hon är liten (:


puss   /louisejohannajohansson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0