nathaliiie

kan alla andra kan jag också

år 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - blond
Hur lång var du – 1.65
Vem var du kär i - olika
Hade du nån pojk-/flickvän – inte hela året
Vad brukade du göra på fritiden – fotboll, kompisar osv
Vilka umgicks du med – Emma, Louise osv
Var allt bättre då – ibland
Skulle du vilja gå tillbaks dit – vissa stunder
Har du förändrats – jao


Nu:
Vad har du för hårfärg – brunett
Hur lång är du? – 1.67?
Vem är du kär i – tar vi inte här.
Har du nån pojk-,/flickvän - nej
Vad brukar du göra på fritiden – va md folk, blogga ,stan , shoppa
Vilka umgås du med – olika
Hur ser du ut? – ehm.. som på bilderna.. fast jag kan va rätt olik mig också


Har du:
Kysst någon – eh ja
Sovit brevid någon med samma kön – ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – ja
Slagit ner nån – haha, ja (a)
Ljugit för en bra vän – ja, ngt jag ångrar
Svikit någon – ja, ångrar d också stort


Vem:
Skrev du senast till på msn – louise
Kramade du senast – lousie
Sov du hos senast – louise
Vill du vara just nu - vet inte
Ringde dig senast – dolt nummer

Vad:
Drack du senast – cola ;)
Köpte du senast – skor, fast inte för mina pengar , men ah ;)
Gjorde du igår – andreas, daniel, marko å louise
Ska du göra imorn – vet inte
Vill du göra just nu – ehehe, jadu..
Åt du senast – mat
Är närmast dig som är rosa – min bh


Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – ja.


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smugit ut utan lov - ja
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
Jag har fuskat i ett spel – ja
Jag har struntat i ett prov – ja


Dåliga tider :
Jag har skadat mig sjäv – ja
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – jao
Jag har vaknat gråtande – ja
Jag har somnat gråtande – ja


DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon du har känt som nyligen som dött - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0