nathaliiie

Anonym om nathaliiie:

frågor till Nathalie
har hört att du inte är oskuld, är det sant?
hur är du som person enligt dig själv?
är du tsm/på g med någon nu?
gillar du någon nu?
hur är louise som person?
är du ovänn med någon ?
vilka är dina närmaste killvänner?
har du vart fjortis någongång?
anser du dig själv vara player?
hur lång är du?

eran blogg är jättebra, även för mig som är kille :)



svar: först å främst, tack så mke , kul att höra! :)
sen svar på frågorna då ;

vem och vart har du hört det ifrån ? nej det är inte sant, jag är oskuld.

hm, svår fråga, men jag är väl rätt glad, lite dampig, hehe :$ omtänksam skulle jag väl säga, eftersom jag kan göra allt för mina vänner, och när jag är sur eller arg, då är jag det!

kanske det, jag vill inte svara på den frågan just nu

ja faktiskt

oj, hon är helt underbar måste jag säga, har sveriges bästa (och även sämsta) humor, glad, omtänksam, lika dampig som jag , ehhee :) hon är smart, och det går verkligen att lita på henne till 110% ! hon är sjukt fin också måste jag tillägga, jag kan fortsätta skriva i en evighet, men jag slutar nog innan ni bläddrar förbi bara ;)

ja det är jag.

hm, det är nog andreas, daniel, victor, filip, mathias, martin (fast vi inte har träffats på över ett halvår ;o) och patrick, sen har jag ju många andra bra killar som är mina vänner :)

haha, mjo, jag har väl haft min fjortisperiod jag med ;)

nej absolut inte !

166,5 sist jag mäte mig, men ja har nog säkert växt :D


hoppas du fick svar på alla nu ^^
och fortsätt att fråga om ni undrar något :)

Kommentarer
Postat av: hamperobban

Såg att du hade kollat min bdb :)

2010-05-07 @ 01:13:20
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: Anonym

fin header.

2010-08-14 @ 00:06:15
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0