louise

hejsan ;)

ja svarar på en kommentar åt nathalie :)

Anonym
om nathaliiie:
heeej

hur gör man en header och hur lägger man in den på sin blogg.


svar : Det är ju jag som gör våra designer på bloggen så då svarar jag på din fråga :)
Men jag gör våra headers på paint och lite picnic. och för att få in det på bloggen så måste du göra en först. Men ja printar hur det ser ut och lägger upp (Y)




ja vet inte om ni ser nu ;)
men steg

1. gå in på skapa och sedan bild.
2. klicka på bläddra och välj en bild.
3. klicka på öppna.


3.välj storlek på bilden, vi har 800 eller 900 tror jag :)
4. ladda upp bilden.


5. klicka på den lilla bilden.


5. kopiera URL-en .


6. gå in på design, och redigera stilmall.
7. skrolla ner till avsnittet som heter #header {
8. klistra in URL-en mellan paranteserna.  ( där ja har målat så fint med lila, där ja skriver nu ska du klistra in den )
9. förhandsgranska ALLTID innan du sparar.


Lycka till


puss / louisejohannajohansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man en design

2010-04-21 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0